Click here for Myspace Layouts

27 Apr 2011

Lelaki ?????

Argghhh.... Susahnya nak cari lelaki yang betul-betul tulus, ikhlas, style, dan baik. Sebelum aku nak menerima seseorang tu, aku akan buat pemerhatian dulu. Coz I want a serious relationship in the future. Aku tertarik dengan seorang lelaki niyh tapi baru dua minggu aku kaji-kaji perangai dia, dengan sape dia berkawan memang cukup mengecewakan. Why ur attitude like that. Playboy la dia ni. Huh! Sorry to say aku rasa macam bodoh je kenal dengan dia. Kepada girl2 yang ingin mencari boyfriend, please jangan terima macam tu je. Korang takkan kekal lama percaya la. Siasat dulu latar belakang dia macam mana. Aku nak bagi tips sikit lelaki yang macam mana korang WAJIB tinggalkan.
  • Lelaki yang sering menghilangkan diri(batal date saat2 akhir)
  • Lelaki yang nampak terlalu sempurna(kaya dan bergaya)
  • Lelaki yang tidak beretika(merokok tanpa memikirkan keselesaan orang lain)
  • Lelaki yang bercakap kurang sopan(cakap bodoh)
  • Lelaki yang ajak kahwin cepat
  • Lelaki yang tangannya ramah(nak sentuh2)
  • Lelaki yang baran(menaikkan tangan)
So, renung-renungkanlah...........Jangan tersilap langkah.

No comments:

Post a Comment