Click here for Myspace Layouts

18 Apr 2011

Kecik2 Tak Nak Mampus,Bila Dah Besar Menyusahkan Orang

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh. Ha.......jawab jangan tak jawab. Tajuk kali ni berkaitan dengan gaduh. Korang suka gaduh????? Ha!!!Suke?Tak suka? Why3? Common la wei buat apa korang nak gaduh2 ni. Tak der sivik punya orang.Ceit! Ada satu kes ni aku sendiri alami kat sebuah group dalam FB tadi. Adoi....Sabar jela aku. Benda kecik jer tapi nak besar2 kan. Yang paling tak faham nya yang cari pasal dengan aku tu lelaki. Fulamak Bro...... So gentle pengecut larh You. Aku sembang elok2 die maki2 aku. Aisyh....Sebab malas nak melayannya aku pun biarkan la die cakap aku bukan2 biar dia puas. Then, menyampuk lak sorang minah cakap aku gedik. Wah3,good2 je ko pompuan betina. Pompuan tu membe laki yang cari pasal tu tadi. Aku malas nak gaduh2 sebab macam budak2 la otak depa tu aisyh. Whatever la korang... Bukan aku pengecut larh. Aku malas nak panjang2 citer je. Pompuan tu duk jauh leyh ar cari pasal. Dengan facebook nye takde gambar dia langsung. Dasar perempuan tut.
Okeyh la, tutup citer pasal hal yang mengong2 tu. Aku malas ar nak sembang citer gaduh2 ni. Takde education langsung ar. Aku tulis ni pun sebab aku takde idea nak tulis citer yang happy2-.-'
Hehehe.... Peace No War.....

No comments:

Post a Comment