Click here for Myspace Layouts

25 Apr 2011

About Mr.Style

Aku nak memperkenalkan kat korang seorang kawan aku niyh. Nama dia Zaini Shahiran. Dia niyh ada banyak nama panggilan tau. Ada yang panggil dia Zaini, Zack, Tristan dan Ranjit Singh pun ada. Hak3. Macam-macam tapi kan dia suka gelarkan diri dia Kasya. Apa-apa jela ye Zack. Hak3. Dia niyh seorang yang caring. Dia suka warna merah. Dia gak suka orang yang berterus-terang  dan serius dalam sesuatu perkara. Dia pantang di cabar. Aku tak suka kalau dia tak ada mood sebab bila aku mesej dia, dengan aku-aku sekali tak ada mood. Hak3. Dia niyh kan dulu bila aku tanya apa-apa je mesti dia cakap RAHSIA SEMUANYA. Bengang je aku dengarnya tapi nasib baik sekarang niyh dia  dah tak macam tu dah. Rumah dia kat Batu Gajah je. Dia masih belajar lagi sekarang niyh kat KL. Tiap-tiap minggu dia akan balik Batu Gajah tau tak. Dia cakap dia duk kat KL macam tak ada jiwa. Hak3 serabut tul ko ye Zack. Macam-macam lagi la perangai dia.Kalau aku bisa cerita en, Pasti kalian tidak percaya. Hak3. Lagi satu, dia niyh single. Dia mencari seorang gadis yang mempunyai ciri-ciri seperti muka Melayu tulen, tinggi 160cm ke atas (sape yang lagi pendek dari tu tak boleh), rambut panjang tapi serabut (ala mengurai cam pontianak tu), kurus tapi tak kurus sangat, gemuk tak gemuk sangat, warna kulit melayu, tak keluar malam (sebab nanti kantoi dia kuar dengan awek lain. Hak3. Gurau je), dressup simple, tak ada berkilat-kilat, muke tak make up hanya kulit asli (orang asli sesuai gak apply niyh), dan yang paling penting tak gedik. Sesapa yang berminat nak isi borang bagi tahu aku ye. Daaa.....Aku sayang ko BODOH!!!!!

No comments:

Post a Comment