Click here for Myspace Layouts

17 Apr 2011

Kamu Bikin Aku Merenk =.='

Kepada pembaca yang baru melawat BLOG MERENK ni walaupun sekali, aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak dan have fun. Kalau korang ni jenis malas baca pun, korang tengok wall blog ni pun dah  kira okeyh. Peace No War.  Buat julung kalinya, Misz Eyka Blurbs Merenk nak pot-pet2 kat sini sampai lebam-.-' (sambil tersengih-sengih kat depan laptop). Jari ni rasa gatal sangat larh nak tekan keyboard untuk meluahkan perasaan yang terpendam bak kata pepatah yang tak di iktiraf dek Kamus Dewan Bahasa, 'Kakiku di Bibirmu'. Eh.......takde kena mengena langsung la. Hak3. Kepada pembaca jangan merenk2 macam aku ya. Kembali ke pangkal jalan cerita yang lurus. Fokus kepada pembacaan anda.   Jari aku niyh bekerja bila dapat information terkini dari hati aku untuk di public kan ke dalam blog. Adoi.....campur-aduk bahasa aku niyh. Sape2 yang tak faham, kite bako jer...Hak3.  Berbalik kepada yang aku nak cite ni tadi information apa yang hati aku nak sampaikan or luahkan la senang. Jap2 aku nak tanya la kan yang korang sibuk nak tau tu apesal????? Opsssssssss.... Just kidding lorh jangan marah2 ya. Chill Babe, senyum...........   (Tu dia....senyum macam kambing.Hak3).  Ni nak habaq mai ni ha.... Semakin hari semakin confius hidup aku nyah.... Tanya larh kenapa aku confius-.-'  Tanya larh, tanya larh.... Tak tanya malas arh aku nak citer. Blurbs,blurbs,blurbs.  Aku asyik meroyan je dari tadi biler nak start citer nye yep? Hehehe. Kemaafan di pohon...   Be Serious,Eyka!!!!!  Aku confius sebab setiap masa aku memikirkan tentang dia-.-'  Dia adalah antara salah seorang daripada anda semua wahai pembaca. Yeah....anda bukan You. You pun bukan n You lagilah bukan. Kalau nak tahu siapa, rahsia semuanya. Peace..... Kenapa aku sentiasa memikirkan si dia????? Aduh.... tak nak la tanya sebabnya sebab aku pun tak tahu kenapa-.-'  Let me ask U all. Adakah ini cinta? Ada apa dengan cinta? Cinta aku sebelum ini hanya hadir untuk seketika ghupe tuko baju. Asyik tak menjadi je. Huhuhuhuhuhuhuhu..Sedihnya...  Stop it Eyka!!!!!! Perkara yang sudah lepas usah la di kenang, bila di kenang meranalah diri-.-'  Me so jiwang la. Dush3. Apa2 pun aku nk bagi kredit larh kat kamu yang telah membuat fikiranku tidak keruan memikirkan tentang kamu seorang je. Love You Kawan

No comments:

Post a Comment